Week 10 - Reisverslag uit Bonaire, Bonaire van Danielle Hoefnagels - WaarBenJij.nu Week 10 - Reisverslag uit Bonaire, Bonaire van Danielle Hoefnagels - WaarBenJij.nu

Week 10

Blijf op de hoogte en volg Danielle

31 Oktober 2014 | Bonaire, Bonaire

Zaterdag was een erg druk dagje. Veel bezoekers gehad. Vrijdagmiddag had Marina een hoop dozen met kaarten gesponsord gekregen. Van deze kaarten hebben we setjes gemaakt ( zes kaarten in een zakje ) die we dan gaan verkopen voor 1 dollar. Ik ben dus de hele middag bezig geweest met setjes maken en bezoekers verwelkomen. 's avonds kregen we van Marina weer lekkere soep mee naar huis, dus ik hoefde dit keer weer niet te koken :)

Zondag heb ik de hele dag in de winkel gestaan om bezoekers te verwelkomen, weer setjes te maken en ik heb de keuken kastjes helemaal schoongemaakt. Ik vond het helemaal niet erg om lekker de hele dag een beetje te poetsen en de kaarten te ordenen. Is een keer wat anders dan normaal.

Maandag zijn we weer verder gegaan met stenen rapen in de zorgweide. Het is de bedoeling dat we zoveel mogelijk stenen (vooral de grote) weghalen uit de zorgweide in verband met werkzaamheden. 's middags is er een groot veulen (hengstje) geboren. Verder hebben we een ander klein veulentje sondevoeding gegeven omdat de moeder van dit veulen te weinig melk produceert, waardoor het veulen niet genoeg voeding binnenkrijgt om aan te sterken.

Dinsdagochtend is er weer een hengstje geboren. Verder hebben we het kleine zwakke veulentje weer een paar keer sondevoeding gegeven in de hoop dat hij zo wat aansterkt. Door omstandigheden op het werk waren Jessey en ik pas rond half 7 thuis, maar we hadden weer heerlijke soep van Marina meegekregen dus ik hoefde weer niet te gaan koken ;).

Woensdagochtend kwam er een Duits meisje ons mee helpen met onze werkzaamheden 's ochtends. Verder was het een rustig dagje tot 3 uur. Rond 3 uur ( net toen Ivo en ik wilde gaan voeren ) kwamen er een hoop auto's het terrein opgereden. Dit was 1 grote groep toeristen. We hebben eerst de mensen geholpen en zijn daarna de ezels gaan voeren. Ik was blij toen ik thuis was en mijn schoenen uit kon trekken, want ik had al de hele dag last van me voeten. Dit omdat ik helaas weer 3 blaren op me voet heb zitten. Je zou toch zeggen dat mijn schoenen wel voort zijn ingelopen na bijna 3 maanden.

Donderdag zijn Jessey en ik weer met de watertaxi naar Klein Bonaire gegaan om daar lekker te gaan snorkelen. We hadden een grote zeeschildpad gezien die net een paar keer boven water kwam. Verder had ik nog een rog gezien en een super grote rare andere vis. Geen idee wat voor iets het was maar ik schrok me in ieder geval kapot en wist niet hoe snel ik weg moest zwemmen haha :P. En natuurlijk hebben we nog een hoop andere mooie vissen gezien. Rond half 5 werden we weer opgehaald met de watertaxi. We hebben toen bij Watta burger een lekker patatje gegeten en zijn daarna nog bij Gio's een ijsje gaan halen.

Vandaag heb ik nog niet heel veel gedaan, alleen expeditie Robinson terug gekeken :). Dadelijk even de was doen, huis poetsen, fiets poetsen en vanavond weer lekker BBQ'en onder de Palapa met de andere.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Danielle

Actief sinds 20 Aug. 2014
Verslag gelezen: 1210
Totaal aantal bezoekers 6389

Voorgaande reizen:

22 Augustus 2014 - 11 November 2014

Bonaire

Landen bezocht: