Week 3 - Reisverslag uit Bonaire, Bonaire van Danielle Hoefnagels - WaarBenJij.nu Week 3 - Reisverslag uit Bonaire, Bonaire van Danielle Hoefnagels - WaarBenJij.nu

Week 3

Blijf op de hoogte en volg Danielle

12 September 2014 | Bonaire, Bonaire

Zaterdag was hier in Bonaire een speciale dag. De dag van de vlag. Je kan het vergelijken met Koningsdag bij ons in Nederland. Na een hele dag werken zijn wij (Lotte, Mieke, Jessey, Ivo en ik) naar Kralendijk gegaan om daar op het plein rond te gaan neuzen en te kijken naar wat er allemaal te doen is. Zo stonden er allerlei kraampjes op het plein met vooral veel eten en sieraden etc. Verder traden er ook bandjes op, maar geen bandjes die ik normaal gewend ben :P Maar toch was het super leuk en gezellig om naar te kijken. We besloten om samen lekker bij een restaurantje te gaan eten, natuurlijk heb ik weer spareribs gegeten ;) maar dit keer waren ze helaas minder lekker als die van de Ribsfactory, maar ze smaakte toch. Na een hele gezellige avond met de collega's kwam ik kapot thuis en ben ik meteen gaan slapen.

Zondags was weer een normale werkdag op de donkey sanctuary, net als dinsdag maandag en de woensdag. Alleen dit keer mocht ik voor de eerste keer in de winkel staan en dus bezoekers ontvangen. Dit vond ik wel beetje spannend en de eerste keer was ik ook zenuwachtig. want het is natuurlijk heel belangrijk dat je de bezoekers goed uitlegt wie wij zijn, wat wij doen en wat onze regels in het park zijn. Gelukkig ging redelijk goed, ik was een paar dingetjes vergeten doordat ik zo zenuwachtig was maar de 2e keer ging het al een stuk beter. Zelfs in het engels gaat het voort redelijk goed, af en toe weet ik een bepaald woord niet in het engels maar meestal snappen de bezoekers wel wat ik bedoel.

Woensdag avond zijn we vanuit het werk met ze alle gaan eten bij Bistro de Paris. Op woensdagavond is het daar namelijk hamburgeravond, en die zijn echt zooo heerlijk!!
Verder is Mieke (ook stagiaire) woensdagavond bij ons in het huisje ingetrokken, omdat Lotte (Stagiaire) met wie Mieke in het huisje op het park zat door omstandigheden vertrokken is en dus terug gaat naar Nederland. Nu mag ik dus voort voor 3 man eten gaan koken :P

Donderdagochtend was mijn vrije dagje. Samen met Jessey zijn we met een watertaxi naar Klein Bonaire gegaan om daar te gaan snorkelen. dit was echt super mooi, had daar de hele dag kunnen blijven maar het is een onbewoond eiland en er is weinig schaduw daar dus dat was niet zo'n goed idee geweest aangezien me schouders door het snorkelen alweer een beetje verbrand waren. Toen we weer thuis waren ben ik het eten klaar gaan maken en na het eten had ik wel een pilsje verdiend vond ik ;) Dit was mijn eerste pilsje na bijna 3 weken dus die was zeker lekker.

Vandaag ben ik ook nog lekker een dagje vrij maar heb ik niet zoveel gedaan, beetje het huis gepoetst, gewast, gekookt en verder beetje op me laptop series gekeken. Maar een keer niets doen is ook wel eens fijn. Ohja en niet te vergeten heb ik natuurlijk even met me lieve vriendje geskypt :)

Ik wens jullie allemaal fijn weekend toe, de mijne is alweer bijna afgelopen. Morgen weer om 6 uur beginnen bij de ezeltjes;)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Danielle

Actief sinds 20 Aug. 2014
Verslag gelezen: 310
Totaal aantal bezoekers 6432

Voorgaande reizen:

22 Augustus 2014 - 11 November 2014

Bonaire

Landen bezocht: